torsdag 7. mars 2013

Det er så mye tanker som svirrer å surrer rundt oppi hue!!Det skulle ikke vært lov å vært alene hjemme når man er i en sånn situasjon som det jeg er i!!! Tankene surrer å tårene renner :( men det er vel sikkert mye pga hormoner å sånt?? Jaja nå skal jeg øyeblikkelig ned til jordmor å snakke litt,regner med å få snakket litt om noe av det jeg går å tenker på hele tiden. Sjefen blir heldigvis henter i Bhg av "beste" i dag,så da trenger jeg ikke stresse med å skulle rekke det ihvertfall:)

Ha en fin dag alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Gratuler så mye med <3<3<3<3 fantastisk .
    Jeg fikk også beskje på ordinær ul at det ikke var 2 men 3 vi ble så glad , redde ja alt på en gang . Men det gikk så bra jeg fikk de i uke 35+4 .
    Vi har en gruppe få Facebook for trilling / flerlinger hvor vi deler og kan spør hverandre om råd ol .
    Masse lykke til <3 hilsen trilling Mamme <3<3<3

    SvarSlett
  2. Skjønner veldig godt att det er mangen tanker som virrer <3 Håper du fikk snakket ut om det, håper du har noen rundt deg som lytter og stiller opp for dere :):)

    SvarSlett