lørdag 9. mars 2013

Ny bil :)

Siden sist har jeg fått snakket med jordmor,å det virker som kommunen har satt i gang et team for oss.De skal innkalle de det gjelder også får vi et møte der de skal legge frem hva de kan hjelpe oss med å hvilke tiltak de kan sette inn. Min mamma har heldigvis sagt at hu kan være med på sånne møter å representere oss i sånne saker!! Det er ganske mye følelser inni bildet,så for meg som er proppa med gravidhormoner er det ikke lett å forholde seg til alt dette praktiske og greier rundt! Vanligvis er jeg en ganske sterk person som ikke tar er nei for et nei!! Men etter å ha ringt rundt å spurt å mast om hjelp og støtte,og til tider får avslag på avslag da er det ikke lett å holde motet oppe :(

På fredag var jeg i et veldig koselig møte med Bhg til "sjefen" :) greit å holde de løpende orientert å prøve å forberede de på åssen hverdagen til "sjefen" kommer til å bli! Det er nok ikke så lett for en 2 åring at mamma plutselig blir borte i mange uker!! Men jeg likte så godt det hu ene pedlederen sa til meg så det må jeg bare gjenta her. Hu sa " husk at dette er jo noe positivt,selv om du blir borte ei stund så kommer du jo tilbake.Det kunne jo vært slik at du hadde en sykdom eller lignende og hadde blitt borte for alltid!men du kommer jo tilbake til henne og hu kan besøke deg og babyene" ikke helt ordrett det hu sa,men jeg likte innholdet så godt at det er det jeg går å fokuserer på om dagen:)
Jeg liker sånne gode,kloke mennesker <3

I dag lørdag skal vi dra å se på ny bil,noe herr Sju gleder seg masse til;) blir spennende å se om det er en bil der ute som det går ann å ha 5 barneseter og vogn/vogner i;) og dessuten hvor mye koster noe sånt?? Jaja blir litt morsomt å se ansiktsutrykket på selgerne når vi forklarer hva vi trenger å hvorfor;)

Ha en fin dag alle sammen:)

4 kommentarer:

  1. Så godt å høre at det skjer ting! :)
    Fint at sjefen har en flink pedleder høres det ut som, det er betryggende å vite at sjefen har god støtte rundt seg om/når sjefen har spørsmål i tiden som kommer ;)

    Spennende å se hvilken bil dere ender opp med ja! ;)

    SvarSlett
  2. Spennende :)..
    Håper dere får all den støtten dere trenger :)..

    Håper vi får en update om hvilken bil dere kjøper :)..

    SvarSlett
  3. Det er helt sant det ho sier :) Det er bare for en periode, og ho kan jo besøke det nesten så mye ho vil:):)

    Spennande med bil kjøp :D

    SvarSlett